|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
MORAVSKOSLEZSKÁ LIGA MLADŠÍCH ŽÁKŮ - 38. KOLO
Martin Žilinský a Břetislav StaněkUvedené statistiky se vztahují k Moravskoslezská liga mladších žáků 2014/2015 a jsou platné k začátku zápasu.
P.E.M.A.
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | U | Jakub Přibyl | 2002 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jan Čech | 2002 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Dominik Jaroš | 2002 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Štěpán Řeháček | 2002 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Michal Přibyl | 2004 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jáchym Kuběna | 2003 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Hynek Moravec | 2003 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Stanislav Ovčačík | 2002 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Radovan Kufa | 2004 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Šimon Toška | 2004 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Jakub Hertel | 2004 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Marek Přibyl | trenér |
František Hertel | vedoucí |
Poruba
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | U | Jakub Kozel | 2002 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jindřich Szurman | 2002 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Vojtěch Žáček | 2003 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jákob Vajda | 2004 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Vojtěch Chovanec | 2004 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jakub Jeřábek | 2002 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Pavel Hůla | 2003 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Viktor Karásek | 2004 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | M. Josef Peterek | 2002 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Adam Mrkvička | 2002 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Michael Svojanovský | 2002 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Matěj Muroň | 2002 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jiří Hořínek | 2002 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Jan Szurman | 2004 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Daniel Tichopád | 2003 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
0 | U | Matyáš Dušan Bazala | 2003 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Renata Žáčková | trenér |
Renata Žáčková | vedoucí |